Ge mig sommar

 
 
 
Smålängtar till det fina vädret gör sin återkomst.....
 
Hej på er! 22:18 står klockan på när detta inlägg börjar skrivas och jag har börjat inse att min sömnrytm verkligen börjat gå helt åt helvete. Antingen är jag supertrött och lägger mig redan klockan 20, eller så ligger jag uppe med myror i kroppen till tolv/ett-snåret och vaknar flera gånger under natten. Är så HIMLA mycket som händer och oroar mig just nu, så tror det börjar ta på sömnen. 
 
På tal om stressande saker - om exakt 13 dagar tar vi vårat pick och pack ut ur denna lägenheten för gott. Känns väldigt vemodigt och är inte alls taggad på det alls efter detta år, men tyvärr måste man gå vidare någon gång antar jag. Dock bara det här faktumet att jag och Itai inte riktigt insett detta än och undviker allt för att börja packa......kommer sluta bra va, eller vad tror ni? Haha.
 
Men nej, nu blir det dags att lägga ifrån sig datorn och försöka sova efter kikat en sväng på Fallet Kevin (Tips på SVT play!). Ännu en lång arbetsvecka ligger framför mig men det är bara att se framåt, ändå bara ca 1 månad kvar till semester! 
 
Ha en trevlig kväll hörni, så hörs vi när vi hörs. Kram!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0