23 maj 2017

 
Hej på er! Får erkänna att det här med att dokumentera gick sådär. Glömde såklart kameran båda dagarna och mobilen togs knappt upp :-) Nästan bra jobbat Emma!
 
Anyway, helgen var superlyckad. Vi njöt av sommarsolen i Trädgårdsföreningen på torsdagen, på fredag hade jag och Karin en lugn hemma kväll och på lördag hade vi en kul kväll när vi firade Amanda. En lyckad helg helt enkelt!
 
För mig har det dock blivit sämre sedan dess. Fått nässelutslag så jag får gå på medicin och nu har stressen börjat ta ikapp på kroppen så jag fått muskelavslappnande, ipren, alvedon, magmedicin och listan fortsätter.... Så himla segt, men är bara hoppas på att det bli bättre. Blir hemma imorgon också, sedan ledig torsdag och då hoppas jag att jag mår mycket bättre inför sista dagen jobb och sedan flytt. *AAAANDAS djupt*
 
Ha det fint så hörs vi av igen när allt lugnat ner sig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0