10:55

Hallå mina vänner! Long time no see. Det är med bloggandet har man ju helt tappat om man ska vara ärlig. Saknar kreativiteten och skrivandet, men min förra dator var segare än sirap och då blev inte motivationen hög för att sätta sig ner och skriva några ord och tankar.
 
MEN, igår blev jag spontan efter några månaderas tänkande och införskaffade mig en ny dator. TJOHO! Så himla himla skönt verkligen. Så snabb och så fin. Ska bara ordna med en härlig adapter till kameran/hitta usb-sladden, så hoppas jag att jag snart kommer komma in i detta igen. Får ju ändå erkänna att jag saknar det :) 
 
Såååå det var min nyhet för idag. Nu ska jag kila till jobba i några timmar!
 
Vi ses, vi hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0