Torsdagen den 16 mars

 
 
Igår
 
Andra dagen av min ledighet denna veckan är avklarad och det är SÅ himla skönt. Igår gjorde jag inte mycket förren jag åkte till stan för att spendera mitt presentkort jag vann på jobbet samt skriva kontraket för lägenheten jag ska hyra i sommar (!!) innan jag åkte till Emelie en sväng. Blev lite nostalgi med Crash Bandicoot, bubbel och tjöt innan jag åkte hemåt. Dock påvägen hem skrev Linn då hon och några andra från min nya avdelning (+ min bror då) var vid en pub nära mig, så svängde in för 2 öl innan det bar åt hemåt.
 
Vaknade i morse och mådde SÅ illa (Väldigt bra idé att dricka alkohol på tom mage, eller?) men som tur var släppte det innan jag åkte in till stan. Mötte upp Karin då jag skulle med henne för sin första tatuering, men när vi kom dit så fick man tydligen inte ha med vänner in, så blev att åka hemåt igen.
 
Senare på eftermiddagen så hämtade mina föräldrar upp mig, så jag åkte med dom till Älvängen där jag fick hälsa på farmor och farfar. Tyvärr är inte deras hälsa på topp, så spenderar den ledig tid jag får till att åka dit för att säga hej. 
 
Imorgon är jag ledig igen, och det ska spenderas till att ta det lugnt och ta en kvällsfika till Amanda. Helt okej vecka får man säga ändå :) KRAM.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0