Helgen

 
 
 
Lite halvskräpiga bilder från mobilen
 
Hallå på er! Då var det söndag och min långhelg börjar gå mot sitt slut.
Har dock haft en riktigt skön helg där mycket tid har spenderats i vårsolen som ÄNTLIGEN kommit till Gbg. Så var har jag gjort är frågan? 
 
FREDAG: Vaknade upp av mig själv för första gången på länge och sedan gick upp för att koka kaffe och sitta en stund framför tvn innan jag tog vagnen in till stan och Linn. Vi åt god thai och sedan köpte varsin kaffe som vi njöt av i solen på Lejontrappan. 
 
Sedan tog jag tåget till Älvängen och mina föräldrar. Hälsade först på farmor och farfar en sväng innan jag tog bilen tillbaka till stan för att hämta min bror. Sedan hade vi för första gången på länge en fredag allihopa med tacos, Let's Dance (haha) och häng. Så himla uppskattat nu när vi alla fyra inte umgås/ses så mycket längre.
 
LÖRDAG: På morgonen åkte vi in till stan och jag och mamma strosade runt i stan med nästan halva Göteborgs befolkning i solen. Avnjöt en fika och mamma shoppade lite innan vi drog oss till Makeupstudion! Fick en makeupkurs av mamma i födelsedagspresent, så nu var det äntligen dags :) Var kul att få lite nya tips och tricks samt produkter för ett värde av 700 kronor satt inte heller fel.
 
Sedan rusade jag hem och snabbt in till stan igen för att åka hem till Linnea och Sina där vi var ett gäng som kollade Melodifestivalen! Var en riktigt trevlig kväll och jag kom inte hem förren runt 2-tiden
 
SÖNDAG: Ja, vad gör man idag? Absolut ingenting. Gick till ica en sväng för att köpa lite mat, men mer ska jag inte lämna lägenheten idag. Ska laga lite god pestopasta och sedan sätta på lite Vampire Diaries som jag fastnat för igen. En perfekt söndag helt enkelt :) 
 
Nu är det bara en vecka med tre arbetsdagar som man får ladda upp för. Hoppas allt är bra med er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0