TREDJE LÅNG

 
 
 
Hej på er och glad nationaldag! Hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft.
 
Började dagen med att SOOOOVA, sedan kom min mamma och pappa förbi med lite småsaker som jag hade glömt. Efter det tog vi en lunch i stan på Cappuccino innan jag drog mig till jobbet för lite övertid. Var riktigt skönt att få jobba ihop lite extra pengar.
 
Mötte efter det upp Amanda och Noah på Tredje Lång där vi satte oss på ett av mina nya favoritställen Brewers Beer BarDå Bråvalla börjar närma sig (TJOHO) blev det mycket prat om det, annars med allmänt snack. En skön dag för att bryta av vardagen helt enkelt :)
 
Nu ska jag kika klart på min film jag satt på innan det blir att sova inför ännu en jobbdag. Ha det fint hörni!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0