MIN HELG

 
Började helgen (eller ja, vart hemma i två dagar redan) med att bli ompysslad och få mat hemma hos itai och hans pappa. Var så himla mysigt att få god mat, snackat en del och sedan skratta framför en filmen istället för att ligga isolerad hemma.
 
 
 
 
 
 
 
 
På lördagen var jag hemma hos mamma och pappa på dagen och njöt av solen (Brände mig efter en timme i solen - heja mina pigment!) innan jag rörde mig mot stan och Linnea. Där var Karin, jag, Amanda, Linn inbjudna på tjejmiddag där Linnea gjorde god mat och en FANTASTISK kladdkaka. Blev mest snack och skratt som vanligt innan några drog ut och några andra drog hem. Jag åkte hem på grund av att söndagen spenderades med jobb! 
 
Jobbade över lite på söndagen då jag var borta tidigare under veckan, så hann beta av 6 timmar innan jag drog mig till bion för en öl med Itai innan vi såg All Eyez on Me som vi köpt biljetter till. Man har ju ändå hört många av hans låtar, hört hans livshistoria i P3 dokumentär mm, men denna var helt fantastisk gjord. Rekommenderar stort!
 
Nu blir det att kämpa sista fyra dagarna innan det är SEMESTEEEEER! Ha en fantastisk vecka hörni :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0