GLOSSYBOX

 
 
 
 
 
GBGGGG, vad hände med vädret?! Det gick från att vara ösregn och kallt, till strålande sol på...... en timme kanske? Helt fantastiskt.
 
Anyway! Kom precis hem efter jag varit på ett event med GlossyBox som jag blev inbjuden till förra veckan! Tog med Linnea och Linn så bjöds det på öl, lite popcorn, nagelpiff och en titt på massa fina kläder samt en liten härlig goodiebag såhär lagom till sommaren. Är så himla kul att gå på sådant här mitt i veckan så inte allt blir bara jobb, jobb och jobb ungefär :) 
 
Nu blir det att laga middag och ta det lugnt framför soffan för imorgon är det fredag och jag har en sådan himla mysig helg framför mig. Hoopas ni har det fint! Kram.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0