GAME NIGHT

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från gårdagen!
 
Hej på er! Då var det söndag igen och jag har slått mig ner i soffan framför tvn med frulle och kaffe. Gårdagens spelkväll var väldigt lyckad och ännu en gång märker man hur låg intelligens man har under tiden man spelar Med Andra Ord, haha. Dock lika kul som alltid!
 
Så kvällen spenderades med diverse spel, mycket tjöt och skratt om man ska beskriva det enkelt. Är så underskattat med sånna här hemmakvällar får man ändå säga, både billigare och roligare (eller är det bara jag? hehe).
 
Nu ska jag återgå till tvn och se om Linn kommer hit en sväng innan min bror plockar upp mig då vi ska till våra föräldrar på söndagsmiddag. Lite tillagad mat sitter inte fel en dag som detta :) Ha det fint!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0