Fredag 16 juni

 
Bild från Bråvalla 2015 - snart är det dags igen!
 
Hej på er! Ligger nu och skrattar för mig själv då jag inte riktigt vet hur jag ska förklara vad jag gjort de senaste dagarna. Efter jag hade skrivit förra inlägget skulle jag lägga mig för att sova och så klumpig jag är så smäller jag alltså i huvudet i min BETONGvägg i full fart. Låg och skrek/grät i smärta då jag hade så ont och smsade mamma så hon skulle kolla att jag var vid liv morgonen efter (inte alls dramatisk).
 
Vaknade ganska omtöcknad och gick till jobbet, men då jag hade fruktansvärt ont, såg suddigt och var väldigt yr åkte jag istället till vårdcentralen där det konstanterades att jag hade fått en lätt hjärnskakning... Man är ju inte ens förvånad att det är just JAG som lyckas göra det här mot mig själv. Ni kan ju tänka er vad folk fått ett gott skratt när jag berättat detta, haha.
 
Anyway, så på grund av detta har nu legat isolerad hemma utan möjlighet att använda datorn, knappt telefonen och tvn. Inte sån himla fest helt enkelt. Lyssnade på läkaren och stanna hemma veckan ut, så blir att jobba lite extra på söndag för att backa upp lite helt enkelt. Så det kan gå hörni?
 
KRAM
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0