Flytt + Andra Lång

 
 
 
 
 
 
 
Hej! Igår var det lördag och en väääldigt lång men rolig dag för min del. Började dagen med full fart och med att flytta till min nya lägenhet jag hyr över sommaren. Mamma och jag höll på cirka hela dagen med uppackning, köpa småsaker, storhandla mm. Man är så glad att man har så fina föräldrar som hjälpt till mycket under denna period ♥ Nu är ÄNTLIGEN all flytthets över och jag kan slappa av för några månader.
 
Itai kom även förbi en sväng för att kolla in lägenheten (redan konstigt att vakna upp och han inte är i samma lägenhet?) och sedan kom även Linn då vi skulle dricka cava, äta pizza och bara tjöta. Vi hamnade på Andra Lång där det var fullt med glada och goa människor som dansade på gatorna. Svårt att inte le när man gick förbi så att säga!
 
Sedan drog Linn hemåt och jag fortsatte kvällen med min bror och några kollegor från jobbet. Kom hem lagom i tid och idag blir det att ta det lugnt fram till ikväll då Linnea och Amanda kommer på besök. Inte en helt fel helg ändå :)
 
Hoppas ni har det fint! Kram!
 


Linda
06 June, kl. 20:03 | Blogg; http://lindaviktoria.se

Härliga bilder :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0