En helt vanlig jäkla tisdag

 
 
 
Hej på er!
Då har två dagar av arbetsveckan redan rusat förbi och imorgon har redan halva veckan gått. SÅ himla skönt.
 
Men men. Idag var planen att vandra hem efter jobbet och ta tag i sådant tråkigt som handla, boka tvättid och städa lite, men planerna ändrades fort då Amanda och Noah ville ses, samt Karin och Sandra. Sagt som gjort blev det in mot stan igen för en snabb sväng med Noah och Amanda innan jag träffade tjejerna för en fika. Så himla välbehövligt att hitta på lite roligt på veckorna också så inte dagarna blir same same. 
 
Så nu sitter jag här i min säng och det enda jag gjort att boka tvättid. Dammråttorna samlar sig och kylen ekar ganska tom, men det är väl så det blir när man prioriterar annat. Men det är väl ändå tanken som räknas? KRAM!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0