10 juni 2017

 
 
 
 
Bild från gårdagens tacomys samt hur jag ser ut idag!
 
Hej på er! Äntligen är det helg igen.
Började helgen med att Siri och Linn hängde med hem efter jobbet, vi köpte massa mat och åt tills matkoman slog in. Blev mycket skratt (snacka om övertrötta), lite film och sedan en god frulle på morgonen innan de drog sig hemåt. Var riktigt längesedan man hade en sådan här ''sleepover'' och kan verkligen säga att det var behövligt!
 
Idag under dagen har jag mest pysslat samt fått besök av min kusin Eric som jag tjötade med ett tag. Snart är det dags att börja förbereda maten till mig, Linn och Karin innan vi ska pallra oss till Linnea och Sina för en spelkväll. Ska bli SÅ himla kul att träffa gänget och bara ha en rolig och lugn kväll. Hoppas ni har det bra, KRAM!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0