I'm alive!

 
Åhhhhh hej på er! Det var inte igår. De senaste tre veckorna har lite gått i ett och jag har knappt hunnit att ens öppna datorn, ännu mindre sätta mig och bara vila. Men jag klagar inte då jag haft det så fantastiskt kul. Dock börjar jag känna nu på kroppen att det börjar bli väldigt mycket (typ först jobba 8 timmar sedan hänga/hitta på saker med sina vänner till sent på kvällen), så denna veckan blir det prioritet att försöka vila lite och vara ensam. Är ju dock så himla svårt i detta fina väder!
 
Men som sagt så har de senaste tre veckorna gått i ett och jag tänker att jag snart ska försöka sätta mig och redigera bilder/videos till lite summeringsinlägg så allt kul finns med. Har massa bilder från Bråvalla, Värmland och allt annat jag hittat på på senaste.
 
Vi hörs lite senare i veckan, nu ska jag lägga mig i soffan, äta mangosorbe och slappna av framför Glee. Ha det fint! KRAM.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0