TYLÖSAND

 
 
 
 
 
 
Hej på er! Long time no see igen. Då har min sista semestervecka gått och jag ligger helt UTMATTAD i soffan. Har varit lite full rulle sedan i söndags, så är riktigt skönt att ligga ensam framför Glee och bara vila. Dock ska jag inte klaga för att jag har haft sjuuukt kul!
 
Veckan började med att jag åkte med familjen till Tylösand för några dagar. Som tur är så hade vi vädret med oss så vi kunde njuta av vin på en filt på stranden när vi kom fram, kunde äta ute vid en fin restaurang vid havet samt spela två omgångar minigolf. Ena dagen var pappa och Adam iväg och golfade, så då spenderade jag och mamma dagen på stranden.
 
Var riktigt härligt att åka iväg en sväng och bara ta det lugnt. När jag kom hem blev det direkt dags för en av sommarens höjdpunkt - Way out west! Men mer om det i nästa inlägg :) 
 
KRAM!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0