Saturday

 
Då var denna långsamma vecka över och äntligen är det helg! Jobbat stängning denna vecka, så efter jobbet igår var det direkt ut och träffa Alice med mera innan jag drog hem med tolvtåget på grund av övertrötthet. Sov hela 12 (!!) timmar inatt, så tror det var väldigt behövligt med lite sömn,
 
För övrigt går humöret väldigt upp och ner just nu, men oftast är det upp. Har mycket motivation till jobbet och tar dagarna som de kommer. Börjar bli less på det eviga mörkret, så för att bota det lite köpte jag idag min Way Out West biljett, så nu har jag redan tre saker att se fram emot i sommar, så bara att kämpa vidare :-)) Hoppas ni har det kanoners! Kram
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0