Bedmode

 
 
Då var det söndag igen och min dag har i princip spenderats såhär (Förutom för att hämta mat). Som jag skrev innan började jag må dåligt i fredags och självklart vaknade jag upp imorse vid 6:45 med hosta och knappt någon röst kvar. Inte jätteoptimalt när man jobbar i telefon kanske. Så blev att sjukanmäla sig för att sedan försöka sova av sig febern, men hitills känns det tyvärr likadant. Känns så himla surt när man igår eftermiddag ändå kände sig ganska bra på släktkalaset, men efter några timmar började känna sig dålig igen. Hade tänkt ge det en chans men utan röst var det inte mycket att hurra för.
 
Så planen för kvällen är att fortsätta streckkolla How I Met Your Mother (känns väldigt stabilt att man har sett 10 avsnitt redan) och göra tacos med mina roomies. Får helt enkelt hålla tummarna på att man mår bättre imorgon. Hoppas allt är bra med er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0