Update

En söndag åkte jag hem till Arvid med Itai och William där vi drack goda drinkar som Arvid gjorde innan vi drog till Andra Lång. Där stannade vi ej länge dock av diverse anledningar, men var för övrigt en riktigt mysig kväll med tre fina killar.
 
Resten av veckorna har egentligen mest gått till att jobba och sova, sedan träffa vänner och Jacob mellan varven ungefär. Men igår hade jag en ledig ikväll och då spenderades den hos Amanda med gänget. Vi grillade, tjötade och drack tills det blev mörkt. Idag njuter jag av att vara ledig och på kvällen ska jag till en kollega för häng innan de ska dra ut på kvällen. Kommer bli så trevligt!
 
Så det var en liten uppdatering från mig. Det blir inte mycket nu för tiden, men är knappt hemma och datorn står dammig för jag inte haft energi eller tid för att sitta vid den. Men så kan det vara ibland! Hoppas ni mår bra! Kram.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0