Var jag spenderar mina dagar

 
Då jag har varit katatrofalt dålig på uppdatering sedan.... för länge, tänkte jag slänga in ett inlägg om en av anledningarna varför - my work!
 
Jag har sedan i april månad jobbat inom Espresso House (vilket jag antar de flesta vet vad det är för något, hehe) och befinner mig just nu bakom espressomaskinen på Göteborgs Centralstation. Här spenderar jag cirka 30 timmar i veckan med mina sjukt roliga och fantastiska kollegor! Innan jag började här i september, var jag på Avenyn, men då jag inte kände att det passade mig hamnade jag på Lilla C efter Samuel fått dit mig.
 
Det är ett sjukt slitsamt jobb jag har, då man spenderar dagarna i stress och med väldigt många stressade gäster som tar ut ilskan på oss (dock är det så många fler fina människor, tack och lov!), men samtidigt så himla roligt. Antingen står man i kaffet och nötar latte efter latte, eller så står man i kassan och hjälper gästerna, samt kanske städar. Antingen jobbar jag oftast öppning (då jag börjar fem, går upp runt 03:30) eller har stängning, men inget av detta blir ett större problem då jag har så sjukt fantastiska kollegor! Det är som att komma till sin lilla familj varje dag, alltid lika glada och roliga :-)
 
Så där fick ni lite information om vad jag gör dagarna i ända! Kram
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0