Fredag

 
Jag och Amanda på förra nyårsafton!
 
Hallå allihop! Hoppas allt är bra med er, för det är det verkligen med mig. Efter en öppningsvecka är det äntligen fredag och jag är ledig i hela 5 DAGAR? Helt sinnessjukt, inte varit det på svinlänge, så ska bli väldigt skönt. Sedan att nästa gång jag jobbar är det julafton kan också diskuteras, sjukt hur fort tiden går. Känns som bilden här uppe till exempel var nyligen men är snart ett år sedan...
 
Men men! Idag fyller fina Amanda på bilden 19 år och det ska firas! Ikväll ska vi tjejer plus några andra ut och möttas upp i stan för att först föra innan vi drar till Excet. Ska bli väldigt kul att gå ut med dessa peeps, då jag inte gör det så himla ofta. Hoppas ni har en bra fredag! Kram
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0