Lördagen den 29 november

Tjo tjena! Gårdagen var verkligen en kväll som behövdes. Ellen och Adina kom runt sex, så åt vi middag med min bror innan han åkte iväg till en kompis. Efter det satt vi och tjötade i några timmar (Samtidigt som Adina förade ensam för hon skulle ut med tjejerna i klassen senare, haha!) innan det blev bara jag och Ellen kvar. Då hon inte sett Hunger Games innan, var det på tiden att hon skulle se den. Vid midnatt promenerade jag med henne en bit hem innan jag vände för att gå hem och lägga mig själv, men lyckades ändå inte somna för än 3... gött!
 
Nu sitter jag och väntar på att ta tåget in till stan och mot Linn, då vi ikväll ska till Niklas. Ska bli himla kul, var ett tag sedan jag var med dom nu. Hoppas ni har en bra kväll! Kram.
 


Jossie
11 November, kl. 19:12 | Blogg; http://nattstad.se/jossie

Älskar Hunger games!!

VERONICA - fashion blog
12 December, kl. 07:58 | Blogg; http://www.nattstad.se/vveronicas

Åh, vackra du!! :) Ha en fin måndag! Kramar!

Svar: Tack, detsamma! :)
EMMA SVÄRD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0