Fredag

 
Då var det fredag igen! Gårdagen var riktigt lyckad och för att vara första gången jag gick på stand up, kan jag inte säga att jag blev besviken. Så himla roligt verkligen! Jag satt och vek mig i slutet på grund av att det var så himla roligt. Så om ni får chansen, tveka inte på att gå på En Skam, det var verkligen värt pengarna och tiden!
 
Efter en natt då jag somnade 2 på grund av min osköna hosta var det dags att dra in till skolan igen. Dock var det inte jättejobbigt då vi bara hade en föreläsning om privatekonomi som faktiskt var väldigt intressant. Sedan mötte jag upp mamma och tog en fika/lunch innan jag tog bussen till min brors jobb så jag kunde åka med han hem i bilen. Nu sitter jag i köket, har på fredagsspellistan och är allmänt glad för det är helg. Snart ska jag börja fixa för middagen som jag ska bjuda Ellen och Adina på ikväll, så det ska bli mysigt. Har en bra helg framför mig och det känns riktigt skönt. Kram!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0