PHOTO BOOTH

 
Vi arbetade hårt under dagens filmlektion, jag lovar.
 

Då var veckans jobbigaste dag över och jag är mer än redo för helgen. Var ju som sagt på Catching Fire igår och fy fan vad bra den var, mycket bättre än ettan. Är dock lite sur över att man måste vänta i ett år tills nästa film...
 
Idag gick jag tidigare hem från skolan, känner att hela jag är slutkörd och att jag verkligen behövde en paus. Har ätit så himla dåligt de senaste dagarna då min aptit varit på botten, så har knappt någon energi kvar heller... För övrigt flyter det flesta på bra, förrutom att jag börjar bli rejält rastlös då jag inte kan träna på grund av mitt revben, men det är bara vila och bita ihop antar jag. Ska försöka ta nya tag i nästa vecka, prova träna igen och inte hoppas på smärta som förra passet gav mig. Hoppas ni har det bra! Kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0