EN LISTA

 

DAGENS FRISYR:
Började med utsläppt hår med lockar, lockarna gick ut och håret åkte upp i en tofs.

DAGENS KLÄDER:
Svart tröja, vitt linne och svarta byxor... typiskt mig.

 

DAGENS MAT:
Till frukost blev det kaffe och en halv fralla och nu till lunch blev det världens goaste thai på Arkadens thairestaurang.

 

DAGENS HÄNDELSE:
Varit på rättegång! Var fett intressant att se hur en rättegång egentligen går till, men tyckte lite synd om den anklagade så jag fick uppfattningen av att hen var oskyldig, haha...

 

DAGENS PLANER:
Började med rättegången, sedan åt jag lunch, drog hem från stan och nu är jag hemma och väntar på Sofia som ska komma förbi en sväng. Sedan händer nog inte mycket mer än så!

 

DAGENS VILL HA:
Pengar överhuvudtaget...

 

DAGENS SAKNAD:

Jadu... saknar för många fina människor just nu.

 

DAGENS TRÅKIGASTE:
Huvudvärken jag lidit av hela dagen.

 

DAGENS GODIS:
Hemmagjorda chokladkakor (från Coop men ändå). För. Jävla. Gott.

 

DAGENS HUMÖR:
Som vanligt. Lite glad, lite depp, lite trött.

 

DAGENS KOMPLIMANG:
Om mitt ''nya'' hår och att jag tydligen passar i alla hårfärger.

 

DAGENS LÄNGTAN:
Denna helg, Trysilresan, jul och min födelsedag, helt klart!

 

DAGENS TV-SERIE:
New Girl!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0