EN VANLIG DAG

 
''Proteinfluff'' till mellanmål idag! 
1 skopa proteinpulver, 1 dl vatten och sedan hallon. Mixa länge och njut!
 
Hallå på er! Efter en riktigt skitdag är jag äntligen på plats i soffan där jag hör hemma. Har varit så himla äckligt trött hela dagen, dock gjordes min morgon av att Espresso House stog och delade ut gratis kaffe på centralen. Hehe.
 
Kom hem trött som fasen och drog ganska snabbt till gymmet där jag stannade på löpbandet i en hel timme! Powerwalkade 15 min, sprang 15 min, powerwalkade 15 min och tillsist sprang 15 minuter till. Skönt med variation och det var för jäkla skönt efter! Kommer nog göras om minst en gång i veckan. Resten av kvällen blir det plugg för fulla muggar (läs: dö) och Cougar Town som belöning senare. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0