writing

usch, får krupp på mig själv. de där hemska tankarna jag sålänge försökt trampa över är tillbaka igen, oavsett om jag försöker ge dem en knock-out, men de sitter alltid där i bakhuvudet. kalorier, fett, kolhydrater, rent helvete.
får ta och börja jogga oftare nu när våren kommit . jag saknar min terapitid.

idag är det min tvillingsysters dödsdag också, vila i frid syster min ♥


Jonna - en av 3
03 March, kl. 18:04 | Blogg; http://entandemcykel.blogg.se/

Gud stackars dig, fast de kanske du är trött på att höra. Men kämpa på och håll modet uppe. Det lönar sig att kämpa med. Hoppas du mår bättre snart! Och jag måste säga att jag är avis på ditt utseende så jävla snygg!

Anonym
03 March, kl. 18:09 | Blogg;

gud vilken snygg och inspererande blogg!

louise
03 March, kl. 18:42 | Blogg;

va ? stackars dig <3



hur dog hon ? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0