årets nyårslista

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut?
Jag åkte Uppskjutet på Liseberg. Det låter som värsta löjliga saken, men för mig var det ett jävligt stort steg mvh hatar höjder mer än rå lever.

Höll du några av dina nyårslöften?
Ja, att börja träna ordentligt och att börja sätta min lycka först.

Är det något du saknade 2011 som du vill ha 2012?
Bekvämlighet, äkta vänner och ren lycka.

Vilket datum från 2011 kommer du alltid att minnas?
Oj, bara ett? Har massor ju. Men om jag måste välja skulle det nog vara 20 maj, 21 december och 27 april. (Blev visst tre)

Vad är det bästa som hänt dig under året som gått?
Att jag har lärt känna så himla mycket underbart folk. Utan er skulle mitt liv vara så sjukt tråkigt. Ni vet vilka ni är. 

Vilket var ditt bästa inköp?
Vad är det här med bara ett alternativ?? Finns ju så mycket vackert jag har köpt..

Vad spenderade du mest pengar på?
Fika på Espresso House och kläder, hehehehe.

Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2011?
Veronica Maggio, helt klart. Sedan ''On the floor'' och ''Give me everything'' kommer också få mig att se tillbaka. :)

Mådde du bättre eller sämre under 2011 än vad du gjort tidigare år?
Lite båda och. Oftast mådde jag bättre, men ibland ville jag bara packa allt det viktigaste i en väska och springa iväg.

Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
Fotografering.

Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på?
Varit hemma.

Blev du kär?

Ja, tyvärr flera gånger.

Vilket program har varit det bästa på tv?
Gossip Girl kanske? Kollar inte så mycket på tv nuförtiden...

Vilken var den bästa boken du läst under året?
Harry Potter! Läste ut första boken på två/tre dagar, hehe.

Vilken var din största musikaliska upptäckt?
Den svenska björnstammen, eller snarare all svensk musik. Fan vad Sverige har blivit duktig på musik!

Vad gjorde du på din födelsedag?
Den var igår, så kommer ihåg den ganska bra... först var jag på bio med Jasmine, sedan åkte jag hem och hade släktkalas. Fick massor av fina saker!

Hur skulle du beskriva din klädstil?
Äh, finns nog ingen direkt beskrivning. Jag klär mig i det jag tycker är snyggt helt enkelt.

Vad fick dig att må bra?
Alla underbara människor, soliga dagar, alla personer på Twitter, träna, göra det jag är duktig på mm.

Hur kommer nästa år att skilja sig från det här?
Åh, det kommer skilja sig så sjukt mycket. Kommer äntligen få sluta på min skitskola och (förhoppningsvis) få börja på NTI i Göteborg så man äntligen kan börja om.

Vid tolvslaget kommer bilder ifrån året, GOTT NYTT ÅR!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0