Helg i Stockholm

 
Hej på er! Nu sitter jag på tåget hem till Göteborg efter en intensiv helg hos Ellen. Kameran har tyvärr knappt används, men kul har vi haft iaf! Första kvällen (i fredags) var både jag och Ellen så himla trötta, så vi beslöt oss för att ha en myskväll. Vi köpte thaimat och massa gott, så kom även Alice förbi så kollade vi på Idol och tjötade hela kvällen för att ladda upp oss för shopping dagen efter. Vi gick runt i Stockholms city i flera timmar, men inte mycket fick man köpt (vilket nog bara var bra, haha). Sedan åkte vi hem, fixade oss och drog ut och åt middag på en fantastisk restaurang innan vi kilade till en pub och drack en öl/cider för mycket. 
 
Imorse kom vi knappt upp ur sängen, först vid 12:30 kom vi upp och då tog vi varsin lussebulle och pepparkaka med kaffe, vilket var sjukt mysigt. Sedan tog jag min packning och vi drog oss ut i Stockholm ännu en gång för att kolla runt innan jag skulle ta tåget. En riktigt mysig helg med en av mina favoritbruds ♥
 

RSS 2.0