5 februari

Hej på er! Då har ännu en månad tagit sin början och jag är lika trött som vanligt.

Den senaste månaden har mest spenderats på jobbet och ute på Göteborgs gator, men det är inte mycket man har att klaga på ändå.

Just nu håller jag på att utmana mitt pedantiska planerande till max då vi nu sagt upp våran lägenhet då alla ska lite åt olika håll och jag har absolut NOLL koll på var jag kommer hamna efter 31 maj. Känns både spännande men som sagt drar min pedantiska sida av mig lite och har panik. Men är ganska kul att inte ha någon aning när man är van vid att ha cirka varje timme av sitt liv planerat. Har försökt börjat släppa lite på detta och bara leva dag för dag istället. Om det är bra eller inte - time will tell.

Känner dock att jag saknar lite att skriva ner vad jag gör och vad jag tänker, så planen är ju att få igång denna sida lite mer igen. Men som sagt, time will tell :)

Hoppas allt är fint med er!
Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0