19 feb

 
 
Två från igår
 
Hej på er! Kul att ses igen. Suttit och läst igenom arkivet på min blogg i ca 20 minuter och fy vad jag är glad att jag uppdateade så mycket som jag gjorde under mina tonår? Så himla kul att kolla tillbaka på. Synd att man inte är lika duktig nu, hehe.
 
Efter spenderat två dagar hemma som sjuk (Japp, ännu en gång...) så drog jag mig utåt igår för att först äta lunch med mamma och sedan spendera kvällen på Tredje Lång och Henriksberg med mina vänner. En riktig lyckad dag!  Nu känns det dock att man är trött, så har inte rört mig ur soffan på hela dagen om jag ska vara ärlig. Men vad är det annars söndagar är till för?
 
Snart är det dags för ännu en jobbvecka, men känner mig faktiskt inte extremt omotiverad då jag i fredags fick en nytt jobb! Är fortfarande på Telia men på en annan avdelning (Bland annat där min bror och Linn jobbar) så är så himla taggad på att testa på något nytt och annat än kundtjänsten :) 
 
KRAM
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0