Lördagen den 3 september

Hej på er! Ett tag sedan vi hördes, igen, men mina senaste 5 dagar har nog varit de tråkigaste på jäkligt länge. Blev hemskickad från jobbet i onsdags då jag åter igen blivit sämre. Blev ännu sämre på kvällen, så fick åka in till jourcentralen för att äntligen få antibiotika.

Så nu efter 4 dagar sängliggandes och 3 How I Met Your Mother-säsonger börjar det äntligen bli bättre men tyvärr inte 100% än. Mamma förslog att lämna lägenheten och ta en fika med henne idag, men efter 1 timme mådde jag fruktansvärt illa igen och fick åka hem. Blir så jäkla frustrerad att jag aldrig kan bli frisk, har inte ens haft aptit på 5 dagar. Så blir att ligga här i sängen i ännu någon dag (förhoppningsvis inte fler) så jag blir återställd. Är för peppad på livet för att ligga här och ruttna bort. Hoppas allt är bättre med er! Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0