Onsdag

Då var det onsdag och snart är veckan över. Vaknade tidigt idag för att hinna packa och duscha då det kommer vara väldigt lite tid ledig de närmsta 3 dagarna. Då det är stängning på schemat idag slängde jag på mig favorittröjan från Wera som är den skönaste tröjan jag har. Stort tips!

Igår när jag kom hem satt Amanda och Itai och monterade de nya stolarna till vardagsrummet, så när Itai la sig tog jag och Amanda oss friheten till att möblera om lite här hemma. Enligt oss blev det riktigt bra, men bilder på detta kommer när rummet inte är fullt av ouppackade kartonger hehe.... :)

Nu ska jag kila till jobbet, bara en stängning och ett dagspass kvar till helg! Hype!! Ha en fin dag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0