En vecka i Grekland

Som jag nämnde i tidigare inlägg, var det förra veckan ÄNTLIGEN dags för mig att få lite semester efter konstant jobb i ett år.

Jag och mamma åkte ner till Korfu i Grekland där vi spenderade en vecka i solen. Dagarna spenderades vid stranden (båda var lite småsjuka så vi hade inte mycket ork till annat) och kvällarna till att äta god mat och tjöta för fullt. Det var verkligen helt rätt val att åka iväg med mamma en vecka för att ta det lugnt. Om man bortser en 4 timmars försenad flygresa hem var det en helt underbar vecka som gjorde så motivationen inför hösten höjdes. Hade verkligen kunnat tänka mig att åka tillbaka igen.



lisa
10 October, kl. 20:45 | Blogg; http://llii.blogg.se

Var kommer byxorna ifrån? De var jättefina!!

Svar: Lindex! Tack! :)
EMMA SVÄRD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0