En nystart

Hej på er! Hoppas allt är fint med er nu när hösten börjar krypa sig inåt. Själv får jag nästan ångest av tanken av mörkret som allt kommer finnas, men samtidigt motiverad till vad denna hösten har att ge.

För att överleva hösten har jag ÄNTLIGEN tagit tag i att köpa ett gymkort. Får friskvårdsbidrag från jobbet och då har jag ju faktiskt inga ursäkter kvar. Är så himla pepp på att dra igång igen (började smått för någon vecka sen med en kollega, men såklart blev jag sjuk ännu en gång), så nu när jag kommer bli frisk igen har jag massor med motivation!

Så det är väl hur min höst kommer se ut - Jobb, gym och jobb ungefär. Men det är ju faktiskt inte helt fel det heller. Kram!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0