The weekend




Då var det helg igen och den började fint med att jag fick träffa Jojo igen efter flera veckor. Vi åt hämtmat och drack vin, drog på konstutställning och sen till Andra Lång. En bra kväll!

Efter mått ganska dåligt hela gårdagen, tog jag tag i livet och drog mig till stan för en fika med mina två favoriter. Älskar verkligen Tintin och deras koncept att vara öppet 24 timmar om dygnet. Ligger på Engelbrektsgatan nära Avenyn!

Idag ska jag och familjen in till stan för att äta middag och sedan bio, vilket är ett perfekt sätt att utnyttja söndagen på. Två pass kvar på Espresso House nästa vecka, sedan är det över. Helt sjukt egentligen. Hoppas allt är bra med er! Kram




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0