Planer för sommaren

Snart är vintern ÄNTLIGEN över och snart kommer våren äntligen slå till. Är så himla taggad på värme och att gå utan jacka först och främst, sedan succesivt få börja använda shorts med mera. Längtar dock extremt mycket till sommaren då jag har mycket planerat och detta är vad jag planerat so far:
 
4 JUNI: HÅKAN PÅ ULLEVI
 
 
 
Några bilder från förra gången och jag tror inte det behöver så mycket mer till förklaring. Är SÅ taggad på att ännu en gång stå där i folkhavet och skriksjunga till Håkans låtar.
 
29 JUNI - 3 JULI: BRÅVALLA
 
 
 
Precis som de senaste två åren, är planen att vi ännu en gång ska dra oss upp till Norrköping och Bråvalla. Är taggad till 1000 (köpte min biljett redan i december, haha). 
 
11-13 AUGUSTI: WAY OUT WEST
 
 
 
Och precis som förra året är det Way Out West som gäller! Detta året ska jag se till i tid att (förhoppningsvis) få ledigt så vi inte drar en likadan sak som förra året då jag missade ett av mina favoritband på grund av jobb. Verkligen fantastiskt att bo i Göteborg under denna tiden!
 
Så det är mina planer som är bokade för denna sommar hitills! Dock har jag ju som sagt fått nytt jobb och inte vet hur jag är ledig, men förhoppningsvis löser sig detta. Första prio är i alla fall Bråvalla då det kräver att jag är borta ett tag, haha. KRAM.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0