Apartment goals

 
Bilder från Tumblr så vet tyvärr inte den riktiga källan.
 
Herrejesus vad mycket som förändrats på dessa veckor. Jag vet att jag förmodligen pratar om det 99% av dygnet, men är så JÄKLA stolt över mig själv och allt som hänt på senaste. Det jag pratar om nu är alltså att jag fick jobbet jag var på intervju på förra veckan (TJOHO!) och jag är så himla glad verkligen. Har också pratat mycket med Amanda om hur vi båda känner att det är snart dags att flytta hemifrån och efter många diskussioner har vi nu också bestämt oss för att successivt börja kolla på lägenhet ihop (TJOHO igen!). Så idag efter jobbet åkte jag hem till Amanda där vi satt och gick igenom allt vi behöver tänka på samt köpa (så sjukt mycket man inte tänker på), så tror detta kommer bli helt fantastiskt. Finns ingen jag hellre vill bo med! Dock är ju inte detta aktuellt än på ett tag pga vi måste först hitta något såklart samt andra saker som behövs fixas först. Men innan jul har vi sagt som mål, så det är ju ett tag :) 
 
Men nu babblar jag på som vanligt haha, men ändå sånt här jag vill minnas när jag kollar tillbaka i bloggen senare i livet. Men annars glider livet på ganska bra just nu, börjar få lite separeringsångest från mina kollegor som jag lämnar om 2 veckor, sedan längtar jag så mycket efter mina föräldrar som kommer hem efter 3 veckor i USA på lördag. Hoppas allt är bra med er! Kram.
 


Ellinor
03 March, kl. 20:33 | Blogg; http://ellinorchristinahermine.blogg.se

Hur fick du jobbet på Telia? Har alltid velat jobba där men vet för det första inte vad man får göra (vad ska du göra där? hehe) och sedan vet jag inte heller hur man ansöker eller vad de kräver för erfarenhet/utbildning av en? Kram!

Svar: Hejhej! Jag sökte enkelt på deras hemsida, kolla under Karriär eller liknande vad som finns ute nu! De kräver ingen speciell utbildning (förutom gymnasiet) vad jag vet och jag ska jobba på kundtjänst! Lycka till :) kram!
EMMA SVÄRD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0