En långhelg


Helgen började med Håkanfest som resten av Göteborg deltog i. Innan konserten var vi på Prepartyt utanför Ullevi, där vi ganska snabbt blev insläppta och hamnade nästan längst fram. Men pga trängsel och värme drog vi oss längre bak där vi också såg sjukt bra. Efter en amazing konsert och 10 tim på Ullevi drog vi oss hemåt inatten.


På söndag kväll ville vi passa på att njuta av värmen, så vi drog oss till Trädgårdsföreningen med några öl och satt där till det stängde kl 20. Efter det tog vi oss till Kungsparken dit även Olivia och Jojo (åh vad jag saknar henne efter hennes äventyr i Amsterdam). Sedan drog jag, Noah och Amanda till storan innan vi åkte hemåt (surt värre att självaste Håkan kom dit 30 min efter vi drog). Väl hemma drog vi oss till några vänner för mer öl och lite airhockey. Trillade in hemma vid 04:30 efter staketklättrande i soluppgången.

Så för att summera upp helgen har den varit helt fantastisk men gått för snabbt. Man är ju så himla glad över alla fina vänner man har alltså, inget att skoja om. Kära gbg i sitt esse och snart bor jag där. Hur sjukt egentligen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0