Vinterns tips

 
Då jag jobbar på Espresso House får jag chansen till att prova allt vi har på vår dryckesmeny, även det som inte finns på menyn (vi har lyckats göra så himla konstiga versioner av drycker så det är sjukt, haha). Jag brukar ju vara kaffedrickaren number one, men nu på senaste när det varit så kallt på jobbet och efter för mycket kaffe, har jag börjat rikta in mig på våra téer istället! Denna är just nu min favorit, har druckit det så mycket på senaste så jag var tvungen att köpa med mig det hem. Får se hur lång tid det tar innan jag tröttnar på denna med haha...
 
Anyways, idag jobbade jag ett till kort morgonpass mellan 5-9 och efter det tog jag tåget hem och till gymmet. Länge sedan jag tränade nu och har insett att det är dags att ta tummen ur röven någon gång. Körde dock ganska lätt då jag inte tränat på länge + har smällt i ryggen ganska hårt, men var så himla skönt faktiskt. 
 
Imorgon är jag ledig och då ska jag se till att försöka vara lite produktiv, istället för att bara ligga i soffan. Vi hörs!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0