Nyårsafton

 
Hej och gott nytt år på er! Igår var det nyårsafton och nu är det 2016 som gäller. Känns väldigt skönt att december är över, då det är så mycket hets om både jul och nyår, känner mig redo för rutinerna igen.
 
Men men, igår var det nyårsafton och det firades hos Itai med väldigt sköna människor. Vi åt god mat, dansade, tjötade och gick på promenad till Itais utsikt där vi vid tolvslaget skålade in det nya året tillsammans! Var en väldigt rolig kväll. Jag och Amanda spenderade natten där för att hjälpa Itai städa nu på morgonen. Snart ska jag sova då jag knappt fått någon sömn inatt och peppa morgondagens släktkalas och AW med jobbet. Ha det bra! Kram
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0