19 jan

 
Som ingen nog har missat har det snöat OTROLIGT mycket i Göteborg inatt. Gick upp imorse vid 03:30, kollade ut och svor för mig själv då jag var tvungen att dra mig ut och köra i detta väder. Pappa satte dock stopp för det ganska fort (tack och lov haha, hade ju åkt av vägen direkt) och jag fick ringa min chef så hon kunde komma in tidigare, för att sedan komma till jobbet en timme senare efter velande med tåg och spårvagnar. 
 
Dock tog det inte slut där då hela Göteborg var strandade på Centralstationen och det betydde k-a-o-s för våran del. Men då vi är ett fett bra team, löste vi det utan problem! Blev jäkligt stressigt och uteblivna raster, men vi köttade på gött ändå. Fick åka hem vid 11:30 och var heeeeelt slutkörd, så istället för att gymma blir det att ligga hemma i soffan och vila. Inte helt fel en dag som denna. Hoppas ni har det bra i snökaoset! Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0