Never Ending

 

 
  
Jag och Itai för nästan exakt ett år sedan
 
Att inleda sånna här inlägg är alltid något av det jobbigaste. Hur ska man inleda ett inlägg om något man knappt vet vad det är? Just nu känns livet så himla enformigt. Är alltid trött, seg och det känns som det enda man gör är att gå upp, jobba och sova, även om jag vet att det inte är så. Jag ska inte direkt heller säga att jag har direkta problem i vardagen, förutom hjärtat som fått ta många smällar på senaste. Dock har denna årstiden alltid varit då jag känner mig väldigt nere, och det är väl egentligen inte så himla konstigt när det är mörkt nästan hela tiden och man inte sett en blå himmel på år och dar. Sådant gör ganska mycket. Just nu är verkligen det enda som får mig att orka upp ur sängen på morgonen mina vänner och mina planer för sommaren. Kan inte bara tiden gå lite fortare?
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0