Update


Bild från min frukost imorse

Hej på er! Det var ju år och dagar sedan vi hördes, men på senaste har man knappt haft tid för att ta ett djupt andetag. 

På senaste har jag mest bara jobbat, jobbat och jobbat. Har dock hunnit med diverse ölkvällar, en snabb visit i Värmland och häng med vännerna. Har verkligen passat på att utnyttja varje ledig minut och i veckan väntas Way Out West vilket ska bli väldigt kul! Just nu är jag dock hemma från jobbet pga feber som vägrat ge med sig, men tillslut börjar jag må bättre.

Så det var en uppdatering för nu och jag har idag tagit bilder på lägenheten som jag ska slänga upp i ett inlägg. Hoppas allt är fint med er! Kram.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0