Lägenheten

Som jag nämnt innan flyttade jag ihop med Amanda och Itai den 23 juni. Så nu bor vår lilla familj i Göteborg och fy fasen vad skönt det är. Har flitit besök av Noah med, så man kan säga att nästan all tid spenderas med dessa fantastiska människor nu.


Här är mitt rum! Som ni ser har jag det minsta rummet då jag har minst säng, men det gör inte så himla mycket då man ändå mest spenderar tid här inne bara för att sova.


Utanför mitt och Amandas rum har vi våran garderob! Så alla våra hundratals plagg hänger här inne bara för att plockas.


Här är vår hall med blick från köket! Rakt fram är Itais rum och till vänster bakom klädhängaren är dörren till min och Amandas garderob + rum.




Och här är vårat fina kök! Som ni ser är det ett fönster bredvid kylen och där ser man då in till...





... Vardagsrummet! Där vi spenderar majoriteten av vår lediga tid ihop fram tvn.


Och här är vi! Så på dessa 84 m2 bor vi tillsammans. Det jag inte visat upp är då Amanda och Itais rum, samt badrummet (som var väldigt svårt att få på bild haha). Vi ska snart ta tag i att köpa gardiner, blommor med mera men det är sådant man alltid säger men aldrig gör. Hoppas ni tycker det är lika fint som vi tycker det är!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0