Värmland

 
Bilder från Värmland 2013
 
24 september och dagarna går snabbare och snabbare för varje dag fast jag tycker varje dag blir tråkigare och tråkigare. Har inte riktigt vant mig vid det här att inte träffa mina bästa vänner hela tiden och att bara jobba, men det är väl en vanesak gissar jag. Det tråkigaste av allt är nog ändå att man inte har något att se fram emot längre efter en intensiv vår och sommar, så jag tog tag i saken och bokade en resa till Stockholm och Ellen över en helg i oktober. Så himla välbehövligt att komma bort lite och få träffa min fina vän igen ♥
 
Så nu blir det att förbereda sig för ännu en dag av jobb, men nu är det inte lika jobbigt längre då jag vet att jag snart får åka iväg lite. Kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0