Words

 
''Jag vet inte varför, men på senaste känns det verkligen som allt verkligen börjar falla på plats. Saker som har besvärat mig, saker som fått mig att må dåligt och stressad har långsamt lämnat mina axlar och det känns så himla fantastiskt. För första gången på länge känner jag mig fri och motiverad till så många saker. Jag har tillslut börjat inse så många saker jag inte riktigt förstått innan och börjat se saker ur en annan synvikel. Det gör också allt så himla mycket lättare, att faktiskt inse att människor alltid kommer ha åsikter om dig, både positiva och negativa, och då kan man lika med köra på och verkligen satsa på det man vill oavsett vad andra tycker. Det kanske låter som en klyscha, men det har sin grund i en riktigt stor sanning.
 
Det jag nästan glädjs åt mest just nu är hur långt jag och mina vänner faktiskt kommit bara på de senaste månaderna. Det har hänt mycket skit längs vägen, det har varit dalar men vi har verkligen lyckats kämpa oss igenom detta för att nu må så himla bra. Sedan för första gången på länge, känner jag mig stolt över mig själv. Bara detta att inse hur lite folks åsikter egentligen betyder är ett stort steg för mig och det är en helt fantastisk känsla som jag aldrig känt förut. Att bara göra saker jag vill för min skull och ingen annans. 
 
En av anledningarna till varför jag blivit den personen som jag är idag, en tusen gånger starkare och gladare person, är utan tvekan de jag lärt känna under mina tre år på gymnasiet. Att snart få lämna möjligheten att träffa dom varje dag gör så ont i hjärtat, men samtidigt är det så efterlängtat. De är verkligen de bästa personerna jag vet och njuter av varje minut spenderad med dom. Finns ingen ord vilken kärlek jag har för dessa människor. Dom är bäst. Vi är bäst. Och nu tar vi studenten.''
 
- ett utdrag från dagboken den 29 maj 2015


Tyra
10 October, kl. 21:09 | Blogg; http://www.tyragr.blogg.se

åhhh så fint emma<3<3<3 du är fantastisk. love u so


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0