New in

Hej på er! Igår vaknade jag och kände mig för första gången på länge levandes igen efter två veckor av att varit sjuk. Tog det lugnt hela dagen för att sedan bli hämtad av Emelie då vi åkte till stan och kollade på Insurgent på bio. Gillade inte den första så himla mycket, men denna var 1000 gånger bättre verkligen. Efter det skjutsade Emelie hem mig till Ellen där hon och Adina var för att jag skulle lämna av en sak, men självklart hamnade jag kvar där i någon timme. Saknat mina brudar så himla mycket under dessa veckor.
 
Idag övningskörde jag till Frölunda Torg med mamma där vi åt lunch och kollade runt lite. Fick äntligen med mig ett par höga blåa jeans hem samt en topp från Monki. Sedan övningskörde jag hem och drog till My för att umgås lite med henne och Amanda.
 
Nu ska jag dock försöka vara lite duktig och rensa i mina lådor i byrån (kaos säger jag bara) innan Ellen kommer hit för en myskväll. Hade planerat att gå ut till Henriksberg med Adina och Jojo idag, men då jag inte är helt återställd än känner jag inte att det är värt det, det kommer fler kvällar! Hoppas ni har det bra, kram!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0