Sjung om studentens lyckliga dar

 
Två veckor senare, men bättre sent en aldrig. Denna dagen var verkligen en av de bästa dagarna i mitt liv, aldrig känt så mycket lycka på en och samma dag. Kan även säga att jag aldrig varit så taggad på att gå upp ur sängen 04:30 heller, nästan flög upp. Vi drack champagne och åt god frukost hos Ebba, sedan terroriserade/väckte hela Partille och centrala Göteborg innan vi landade i skolan för en sista gång där vi fick räkmacka, fina tal gavs och nästan alla fällde en tår. Sedan var det utspring, sedan flaket och tillsist en jättemysig mottagning innan kvällens utgång. Var dock så himla trött så drog hem tidigt, men det var verkligen behövligt efter en helt jävla fantastisk dag.
 
Nu har jag spenderat de senaste veckorna med att försöka få in i mitt huvud att jag inte ska tillbaka till min fantastiska skola eller klass igen i höst. Känns så tomt och tråkigt, men samtidigt så skönt. Är redo för något nytt.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0