Studentmössa // 99 dagar

Efter lite kaos kom äntligen studentmössorna till skolan igår, så imorse var det dags för mig och de andra i studentkommitén att äntligen dela ut mössorna till allihopa! Så himla kul verkligen, alla tog på sig mössorna och sprang runt som barn på julafton (inklusive jag, haha). Kan inte fatta att det bara är 99 (!!) dagar kvar till studenten, helt vansinnigt. Jag har inte ens köpt studentklänningen eller balklänningen än, börjar verkligen bli dags. Är så himla seg med sådant...
 
Men men! Åkte hem tidigare från skolan idag då min mage inte slutar göra ont, så kände att det var bättre att jag åkte hem och pluggade härifrån. Så alltså är kvällens planer att försöka få klart en engelskauppgift och sedan plugga körkortsteori. Hoppas ni har det bra!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0