27 februari

Dagsfesten i somras - ge mig sommar nu.
 
Åh herre min skaaaaaaare vad trött jag är idag. Istället för att stanna hemma och ta det lugnt, blev det istället en impulsutgång med Tyra, Linn, Jojo, Jennifer och Hugo. Sticky Torsdag är verkligen en av de roligare dagarna ute i Göteborg enligt mig, så det var verkligen trevligt! Även Kian var där så det var väldigt mysigt :) Då jag missade tåget (haha) fick jag sova hos Tyra och imorse vaknade vi dödare än döden, men vi fick slita oss till skolan ändå. 
 
Snart får jag gå hem och då ska jag snabbt duscha innan Kian kommer för en chillkväll hos mig. Riktigt välbehövligt! Hoppas ni har en bra dag.
 


Hanna Marie Nyberg
03 March, kl. 19:43 | Blogg; http://hannanyberg.devote.se

Alltså denna bilden är verkligen helt jävla fantastisk???????? FKING QUUUEEENS<333

Svar: ÄLSKAR <3
EMMA SVÄRD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0